Aktuality
29.9.2018
MMČR KRAMOLÍN
Máme za sebou další závod v MMČR Side v Kramolíně u Nepomuku. Od rána se nám celkem dařilo, v tréninku i v kvalifikaci se podařilo zajet shodně na druhé pozici a do hlavních závodů jsme šli natěšení.
V pvním závodě jsme odstartovali na třetí pozici a v druhém kole nám zhasl motor při souboji s jinou posádkou. Následoval propad až na devátou příčku a stíhací jízda. V cíli čtvrtý flek, ale věděli jsme, že to mohlo být do TOP 3.
V druhém závodě jsme měli na startu holeshot, ale postupně nás předjeli Hroši a Kolenčík. V cíli třetí místo a celkově čtvrté.
Moc děkujeme fanouškům, kterých se sešlo tradičně hodně a hnali nás celou dobu dopředu.

Příště se uvidíme na předposledním závodě v Březové nad Svitavou.

Mega Motory CZ BO Motor-Oil Autoprofi MX racing Team TOMMY suspension FlyHelmet Stavební firma Proresta Melmuk

Ukončení sezóny v Jiníně
Přesto,že letošní sezóna je pro nás trošku krkolomná,i tak jsme se rozhodli uspořádat,oblíbené “ukončení sezóny” a poděkovat tak lidem,kteří nám pomahají a umožnili nám vůbec letos dokončit sezónu....
Letošní akce se tentokrát bude konnat 20.10.2018 od 11h na mistrovské trati v Jinin MX Park,kde se mmj ambiciózní parta okolo Jardy Kalného,do slova denně snaží vytvářet ideální podmínky pro trénink...
více informací ...

kalendáře MMČR + MS
25.3. Oss - Nizozemsko-MS - 827km (z Příbrami)
31.3. Mohelnice-MMČR - 270km
8.4. Castelnau de Lévis - Francie-MS - 1477km
15.4. Talavera de la Reina - Španělsko-MS - 2392km
28.4. Petrovice u Karviné-MMČR - 430km
6.5. Chernivtsi - Ukrajina-MS - 1180km
13.5. Kramolín - Česká rep.-MS - 45km
20.5. Stříbro-MMČR - 110km
2.6. Dalečín-MMČR - 235km
10.6. Kegums - Lotyšsko-MS - 1380km
17.6. Kivoli - Estonsko-MS - 1775km
24.6. Lommel - Belgie-MS - 826km
30.6. Ledeč n. Sázavou-MMČR - 130km
22.7. Strassbessenbach - Německo-MS - 440km
29.7. Stelpe - Lotyšsko-MS - 1350km
26.8. Roggenburg - Švýcarsko-MS - 720km
2.9. Vesoul - Francie-MS - 777km
9.9. Březová n. Svitavou-MMČR - 250km
22. - 23.9. Slagelse - Dánsko-družstva ME - 820km
29.9. Kramolín-MMČR - 45km
13.10. Horní Újezd-MMČR - 230km


kalendář MMČR
31.3. Mohelnice
28.4. Petrovice u Karviné
20.5. Stříbro
2.6. Dalečín
30.6. Ledeč n. Sázavou
9.9. Březová n. Svitavou
29.9. Kramolín
13.10. Horní Újezd


kalendář MS
25.3. Oss - Nizozemsko
8.4. Castelnau de Lévis - Francie
15.4. Talavera de la Reina - Španělsko
6.5. Chernivtsi - Ukrajina
13.5. Kramolín - Česká rep.
10.6. Kegums - Lotyšsko
17.6. Kivoli - Estonsko
24.6. Lommel - Belgie
22.7. Strassbessenbach - Německo
29.7. Stelpe - Lotyšsko
26.8. Roggenburg - Švýcarsko
2.9. Vesoul - Francie


družstva ME
22. - 23.9. Slagelse - Dánsko

Nacházíte se zde: >

Aktuality


<<    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33   >>  

Startovat se bude!!! ;))))

24.4.2018
Sezóna 2018 je plná změn a plánů hned z jejího začátku.
Po minulém víkendu v Jiníně a dnešním tréninku ve Stříbře přichází Luky s informacemi ohledně letošního roku.
" Ačkoli to po druhém závodě vypadalo, na brzký konec, dnes po tréninku jsme se dohodli pro zbytek sezóny s mladým Radkem Vitoněm.
Zásadní bylo pro mě pokračování ve spolupráci se značkou Mega a hlavně i kvůli lidem , kteří nám fandí a podporují nás, což je pro mě hnacím motorem...
Všem za to moc děkuji a společně s Radkem se budeme snažit o co nejlepší výsledek, i když jsme toho spolu moc zatím nenajeli, každopádně pocit ze společné jízdy je super a myslím, že si ho oba užíváme.... ,,

Náš tým se v novém složení představí na dalším podniku MMČR v Petrovicích u Karviné.
Team #33 David :)
více informací ...



Info z týmu!!!!

9.4.2018
Milí fanoušci, sportovní přátelé a kamarádi.
Bohužel Vám musíme oznámit nepříjemnou skutečnost a to, že musíme předčasně ukončit letošní sezonu.
Důvodem je rozhodnutí Lukyho spolujezdce Michala, který už nechce dál pokračovat....
Moc nás to mrzí, ale bohužel i to je sport.
Momentálně řešíme co a jak dál....
Děkujeme za pochopení.
Lukáš & Team #33



Reprezentace 2018

Včera jsme s Michalem byli pozváni na galavečer do budovy Autoklubu Čr do Prahy,kde jsme společně s dalšimi sportovci byli nominováni jako reprezentanti ČR.
Je to pro nás velká čest,že můžeme oficiálně reprezentovat naši zemi na závodech v zahraničí.
Jsme na to velmi hrí a doufáme,že nezklameme důvěru-Děkujeme,Lukáš & Michal

Foto zde:
více informací ...



Helmy 2018 aneb airbrusch by Kmr Custom paint

Jako každý rok nám vytunil helmy náš sikovný lakýra z našeho funclubu “Komár”,za což mu moc a moc děkujeme!!!!
Krásná práce,doufáme,že přinese štěstí...:)

Posuďte sami:
více informací ...



Lukyho život v motorsportu - část 2/4.

V letech 1997 - 2002.
Automobilové soutěže - Rallye.

Po prvním díle, který se odehrával v sajdkárkrosu se mrkneme na to, jak Luky vyměnil řídítka za volant a usedl do závodních vozů.
Lukáš vždycky obdivoval ty velké střelce z Mistrovství světa, jeho hlavním hrdinou byl legendární čtyřnásobný mistr světa Tommi Mäkinen.
Když v roce 1997 ukončil sajdkáry, jel společně s Markem Sejákem jako mechanik Josefu Petákovi, který už v té době závodil s Protonem Wira EVO III. Právě v této spojitosti se, po závodě ve Slušovicích, zrodila myšlenka, že Lukáš s Markem usednou do závodního vozu a tak vznikla posádka Lukáš Pudlo a Marek Seják.
Čímž nastala otázka s jakým vozem vlastně pojedou.... Luky chtěl áčkového Favorita (třída A -závodní speciál), což mu bylo rozmluveno právě Pepíkem s tím, že pro úplný začátek by to chtělo auto třídy N (třída N - sériové vozidlo s minimální úpravou).
Ještě v roce 1997 byl tedy zakoupen vůz Renalut Clio třídy N3 (číslice 3. bylo označení pro 2.0 litrové motory).
V roce 1998 posádka Pudlo/Seják vydala na první závod do Blovic, který se jel jako volný podnik a kluci dojeli na krásném 7. místě absolutně.
Druhý závod byl Rally Úslava, kde bohužel na třinácté rychlostní zkoušce za vydatného deště to Luky podržel na horizontu tak, že se jejich Renualt zastavil o strom takovým způsobem, že byl zázrak, že se jim téměř nic nestalo (Foto níže).
I přesto to Luky nevzdal a chtěl znovu závodit. Mára tedy ukončil kariéru spolujezdce a Luky se pustil do práce a začal shánět nové auto, protože Renault byl po smrti.
Ještě v tomto roce se dohodl s Jaroslavem Staňkem na spolupráci a pronajal si jeho vůz a osedlal Nissana Sunny GTi N3, na místo spolujezdce se posadil další Lukyho kamarád Luděk Hnízdil, který s nim odjel zbylé dva závody v roce 1998. Ještě v tomto roce se dohodl s Jaroslavem Staňkem na spolupráci, pronajal si jeho vůz a osedlal Nissana Sunny GTi
Od roku 1999 až do roku 2002 po boku Lukáše usedl Miloslav Talaváňa, který s Lukym absolvoval přibližně 20 závodů a to s vozy Nissan Sunny GTi N3, Ford Escort RS Cosworth N4, z dílen týmu Hasík Jiří - Honda Civic Type-R N3 a Nissan Almera GTi N3.
Společně s Miloslavem se klukům podařilo bojovat o přední příčky ve třídě N3 a tak má Luky dodnes doma v polici i nějaký ten pohárek za umístění na bedně .
Miloslav byl nejen vynikající mitfára, ale uměl sehnat i sponzory, protože závodit v rally bez peněz prostě nejde...
Na sedadlo Lukyho spolujezdce ještě jednorázově usedl na Pražský rallysprint 2001 Martin Mikulenčák, který byl zároveň hlavním sponzorem.
Jako mechanici na závody jezdili převážně kluci z Milína, Pavel Sedláček alias Harrina, Marek Seják , Petr Sláma profláknutý jako Satan a v neposlední řadě stále aktivní Příbramský závodník Martin Lostak .
Luky na tuto dobu rád vzpomíná a dodnes je všem těm lidem vděčný za to, že mu pomáhali po všech stránkách a on mohl závodit.
Luky se netají tím, že by se chtěl znovu posadit do závodního auta s nasazenou helmou, uvázat pásy a vyrazit vstříc dalším závodním kilometrům.
Shodou okolností je teď zrovna na cestě domů z Rally Monte Carlo a dle jeho slov je to mega zážitek vidět ty "velký" kluky s WRCama:))

Ve třetím díle se mrkneme znovu na čtyři kola, ale tentokrát návrat k řídítkům a závody Quadů.

Za team #33 David & Borůffka:)

Foto zde:
více informací ...

<<    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33   >>