Aktuality
MMČR Mohelnice
Sezóna 2019 odstartovala v Mohelnici!
Dnešní krásný slunný den byl jako stvořený pro závody. Po menším zranění z Německa bylo potřeba vyzkoušet jak se hojí Radkova noha a po tréninku bylo jasné, že to půjde a nebude to žádna ostuda.
Kvalifikační závod se povedl, odstartovali na třetí pozici a celý závod se tahali s bratry Boukalů.
Podobný průběh měl i první ostrý závod, po startu opět třetí, nápor Boukalů byl opět odražen a první dílčí podium bylo na světě.
Poděkování patří Marek Seják a Radek Vitoň, kteří v rámci testováni vyměnili mezi rozjížďkami motor, aby se odzkoušela různá nastavení.
Druhá jízda přinesla opravdu napínavý souboj s dvojicí posádek, kluci se pohybovali od 3 do 5 místa, kde nakonec i dojeli. Celkově skončili čtvrtý, což za daných podmínek bereme a těšime se na další závody již v plném zdraví.
Fanouškům děkujeme za podporu a uvidíme se 28.4. v Dolle.
Za fotky děkujeme Jozef Cako
foto níže
více informací ...

Kalendář DM 2019
24.03. Schnaitheim - 393km (z Příbrami)
31.03. Hänchen - 323km
28.04. Dolle - 469km
01.05. Kamp-Lintfort - 737km
05.05. Geisleden - 499km
26.05. Pflückuff - 315km
23.06. Schopfheim - 692km
30.06. Jauer - 242km
20-21.7. Aichwald - 443km
04.08. Gerstetten - 416km

Kalendář MMČR 2019
30.3. Mohelnice - 273km (z Příbrami)
4.5. Jinín - 56km
26.5. Stříbro - 96km
15.6. Březová n. Svitavou - 254km
22.9. Kramolín - 51km
12.10. Horní Újezd - 231km


18.8. DALEČÍN - DRUŽSTVA - 236km

Kalendář GP 2019
7.4. Lommel Belgium
14.4. Talavera Spain
22.4. Oldebroek Netherlands
12.5.KRAMOLIN CZECH REP.
19.5.Kiev "Bucha" Tbc Ukraine
2.6.Plomion France
9.6.Kivioli Estonia
7.7.Markelo Netherlands
14.7.Strassbessenbach Germany
28.7.Stelpe Latvia
25.8.Roggenburg Switzerland
1.9. Gooik Belgium
8.9.Gueugnon France
15.9.Rudersberg Tbc Germany

Nacházíte se zde: >

Aktuality


<<    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34   >>  

Lukyho život v motorsportu - část 2/4.

V letech 1997 - 2002.
Automobilové soutěže - Rallye.

Po prvním díle, který se odehrával v sajdkárkrosu se mrkneme na to, jak Luky vyměnil řídítka za volant a usedl do závodních vozů.
Lukáš vždycky obdivoval ty velké střelce z Mistrovství světa, jeho hlavním hrdinou byl legendární čtyřnásobný mistr světa Tommi Mäkinen.
Když v roce 1997 ukončil sajdkáry, jel společně s Markem Sejákem jako mechanik Josefu Petákovi, který už v té době závodil s Protonem Wira EVO III. Právě v této spojitosti se, po závodě ve Slušovicích, zrodila myšlenka, že Lukáš s Markem usednou do závodního vozu a tak vznikla posádka Lukáš Pudlo a Marek Seják.
Čímž nastala otázka s jakým vozem vlastně pojedou.... Luky chtěl áčkového Favorita (třída A -závodní speciál), což mu bylo rozmluveno právě Pepíkem s tím, že pro úplný začátek by to chtělo auto třídy N (třída N - sériové vozidlo s minimální úpravou).
Ještě v roce 1997 byl tedy zakoupen vůz Renalut Clio třídy N3 (číslice 3. bylo označení pro 2.0 litrové motory).
V roce 1998 posádka Pudlo/Seják vydala na první závod do Blovic, který se jel jako volný podnik a kluci dojeli na krásném 7. místě absolutně.
Druhý závod byl Rally Úslava, kde bohužel na třinácté rychlostní zkoušce za vydatného deště to Luky podržel na horizontu tak, že se jejich Renualt zastavil o strom takovým způsobem, že byl zázrak, že se jim téměř nic nestalo (Foto níže).
I přesto to Luky nevzdal a chtěl znovu závodit. Mára tedy ukončil kariéru spolujezdce a Luky se pustil do práce a začal shánět nové auto, protože Renault byl po smrti.
Ještě v tomto roce se dohodl s Jaroslavem Staňkem na spolupráci a pronajal si jeho vůz a osedlal Nissana Sunny GTi N3, na místo spolujezdce se posadil další Lukyho kamarád Luděk Hnízdil, který s nim odjel zbylé dva závody v roce 1998. Ještě v tomto roce se dohodl s Jaroslavem Staňkem na spolupráci, pronajal si jeho vůz a osedlal Nissana Sunny GTi
Od roku 1999 až do roku 2002 po boku Lukáše usedl Miloslav Talaváňa, který s Lukym absolvoval přibližně 20 závodů a to s vozy Nissan Sunny GTi N3, Ford Escort RS Cosworth N4, z dílen týmu Hasík Jiří - Honda Civic Type-R N3 a Nissan Almera GTi N3.
Společně s Miloslavem se klukům podařilo bojovat o přední příčky ve třídě N3 a tak má Luky dodnes doma v polici i nějaký ten pohárek za umístění na bedně .
Miloslav byl nejen vynikající mitfára, ale uměl sehnat i sponzory, protože závodit v rally bez peněz prostě nejde...
Na sedadlo Lukyho spolujezdce ještě jednorázově usedl na Pražský rallysprint 2001 Martin Mikulenčák, který byl zároveň hlavním sponzorem.
Jako mechanici na závody jezdili převážně kluci z Milína, Pavel Sedláček alias Harrina, Marek Seják , Petr Sláma profláknutý jako Satan a v neposlední řadě stále aktivní Příbramský závodník Martin Lostak .
Luky na tuto dobu rád vzpomíná a dodnes je všem těm lidem vděčný za to, že mu pomáhali po všech stránkách a on mohl závodit.
Luky se netají tím, že by se chtěl znovu posadit do závodního auta s nasazenou helmou, uvázat pásy a vyrazit vstříc dalším závodním kilometrům.
Shodou okolností je teď zrovna na cestě domů z Rally Monte Carlo a dle jeho slov je to mega zážitek vidět ty "velký" kluky s WRCama:))

Ve třetím díle se mrkneme znovu na čtyři kola, ale tentokrát návrat k řídítkům a závody Quadů.

Za team #33 David & Borůffka:)

Foto zde:
více informací ...



soustředění Srní

Tento víkend jsme se s Michalem zúčastnili reprezentačního soustředění s vybranými posádkami a čtyřkolkáři na Srní v krásném areálu Hotelu Srní.
Zde byl připravený několika fázový trénink od Honzy Lehotského prezentovaný Ondřej Čermák, Tomáš Čenda Černohorský, Martin Motoshop Černohorský,v tělocvičně,na běžkách,v bazénu a posilovně.
Panovala velmi kamarádská atmosféra,všichni účastníci k soustředění přistoupili velmi profesionálně a makali naplno.
Chtěli bychom moc poděkovat za pozvání Autoklub České republiky ,především našemu předsedovi Premek Hajek za možnost si vyzkoušet zimní přípravu s profesionálním přístupem se vším všudy,trenerské rady od Martina Černohorského a Ondry Čermáka-opravdu všem s Michalem moc DĚKUJEME!!!
Na závěr pro nás v bazénu uspořádali štafetový závod o pivo,který jsme k našemu údivu ve složení s Michalem,Přemkem Hájkem a Martinem Hrochem vyhráli:)
Na závěr ještě jednou moc děkujeme za pozvání.
Lukáš & Michal

Foto zde:
více informací ...



kalendáře MMČR + MS

25.3. Oss - Nizozemsko-MS - 827km (z Příbrami)
31.3. Mohelnice-MMČR - 270km
8.4. Castelnau de Lévis - Francie-MS - 1477km
15.4. Talavera de la Reina - Španělsko-MS - 2392km
28.4. Petrovice u Karviné-MMČR - 430km
6.5. Chernivtsi - Ukrajina-MS - 1180km
13.5. Kramolín - Česká rep.-MS - 45km
20.5. Stříbro-MMČR - 110km
2.6. Dalečín-MMČR - 235km
10.6. Kegums - Lotyšsko-MS - 1380km
17.6. Kivoli - Estonsko-MS - 1775km
24.6. Lommel - Belgie-MS - 826km
30.6. Ledeč n. Sázavou-MMČR - 130km
22.7. Strassbessenbach - Německo-MS - 440km
29.7. Stelpe - Lotyšsko-MS - 1350km
26.8. Roggenburg - Švýcarsko-MS - 720km
2.9. Vesoul - Francie-MS - 777km
9.9. Březová n. Svitavou-MMČR - 250km
22. - 23.9. Slagelse - Dánsko-družstva ME - 820km
29.9. Kramolín-MMČR - 45km
13.10. Horní Újezd-MMČR - 230km




Poděkování

I v této sezóně nás opět podpoří Příbramský Autoprofi Motoshop a budem moci tak používat jejich kvalitní a osvědčené produkty...
DĚKUJEME!!!
více informací ...



kalendář MMČR

31.3. Mohelnice
28.4. Petrovice u Karviné
20.5. Stříbro
2.6. Dalečín
30.6. Ledeč n. Sázavou
9.9. Březová n. Svitavou
29.9. Kramolín
13.10. Horní Újezd


<<    1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34   >>